اسلایدر

تبلت جایگزین تجهیزات داشبورد خودرو
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

 

یک شرکت خودروسازی ژاپنی اعلام کرد که ماه جاری میلادی از طرح خودرویی رونمایی می کند که یک تبلت متحرک به عنوان تجهیزات داشبورد در آن نصب شده است.

شرکت خودروسازی ژاپنی نیسان اظهار داشت ایده اولیه خودرو شاسی بلند ( SUV) ترای خود را روز 27 سپتامبر در نمایشگاه اتومبیل پاریس رونمایی می کند.

شاسی بلند یا اس ‌یو وی (sport utility vehicle "SUV") به گونه ای از خودروها می‌گویند. این خودروها معمولا دو دیفرانسیل هستند و فاصله محور آنها تا سطح زمین بیشتر از خودروهای عادی است.

مهمترین ویژگی این خودرو وجود یک تبلت متحرک است که راننده باید پیش از حرکت ماشین آن را به داشبورد متصل کند، همزمان با اتصال این تبلت، سرعت سنج و مصرف انرژی توسط این خودرو که از انرژی الکتریکی تغذیه می کند، نمایان خواهد شد.

درحالی که این داشبود می تواند به عنوان مرکز اطلاعاتی اتومبیل هم باشد، نیسان اعلام کرده است که این داشبورد از قابلیت نمایش اطلاعات خودرو به صورت پهلو به پهلو برخوردار است.

با ورود و همه گیر شدن فناوری تبلت بسیاری از خودروسازان به استفاده از این فناوری روی آورده اند، به طوریکه شرکت رنو از خودروسازان فناوری اخیر یک سیستم تبلت جی پی اس برای خودروها را به نمایش گذاشته است.

استفاده از تبلت به عنوان ابزار فروش خودرو پیشتر توسط شرکت خودروسازی کیا و کادیلاک مورد توجه قرار گرفته بود. این دو شرکت به مشتریانی که خودرو خریداری کردند تبلت رایگان هدیه کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 19:23
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.